Kosmetisk Akupunktur

Hvad er kosmetisk akupunktur?

Hos Midase Clinic tilbyder vi nu en helt unik behandling i kosmetisk akupunktur.

Med kosmetisk akupunktur har du blandt andet mulighed for – helt uden brug af kemi eller kirurgi – at afhjælpe, reducere og forebygge tidens ældningstegn samt få gløden i ansigtet tilbage.

Punkterne i ansigtet svarer til de motorpunkter/områder, hvor musklerne bliver aktiveret fra. Punkterne stimulerer på forskellige måder til øget blodtilførsel, væsketilførsel, væskedrænage, hvis der er behov for det, og hjælper til at styrke hudens restitution og regeneration.

Akupunktur virker som et adaptogen.
Adaptogener er stoffer, der både er i stand til at stimulere og hæmme de samme kropslige funktioner. Som f.eks aktiviteten i ansigtsmusklernes motorpunkter der enten skal afslappes eller stimuleres til mere aktivitet alt afhængigt af det aktuelle behov hos den enkelte. Dette kan lade sig gøre fordi de Adaptogener indvirker på de overordnede reguleringssystemer i hjernen og nervesystemet samt det hormonale system og immunsystemet.

Den kosmetiske akupunktur er en effektiv behandling til genskabelsen af naturlig skønhed, hvor vi kombinerer ældgammel viden med moderne teknikker.

Behandlingen giver ansigtet en helt speciel glød og ynde. Dermed fremhæves de smukke personlige karakterer hvert ansigt har når rynkerne mindskes, ansigtet løftes og den naturlige skønhed vender tilbage.

Samtidig nedsættes stressniveauet når smilet træder frem, og forvandlingen giver øget velvære og selvtillid.

Kosmetisk akupunktur er en behandlingsform i rivende udvikling herhjemme og i udlandet, og er det nye naturlige alternativ til kosmetiske indgreb.

Interessen for akupunkturen og den naturlige tilgang til skønhed er kæmpestor. Specielt i USA fordi så mange Hollywood stjerner benytter sig af det, men også herhjemme hvor det med god grund ligeledes har vakt mediernes interesse.

Hos Midase Clinic kan du nu få en unik kombination af akupunktur og ansigtsbehandling for det bedste resultat og et naturligt smukkere udseende.

Kontraindikationer ved kosmetisk akupunktur

• Smerter og sløring af alvorlige sygdomme
  • Organtransplantationer
  • Kosmetiske indgreb med fillers og botox (behandling må udføres 3 mdr efter injektion)