P-Shot

Genopliv spontaniteten, lysten og lidenskaben i dit sexliv – for altid. Oplev større penisstørrelse, vedvarende erektioner og intensiverede fornemmelser under sex.
Vi præsenterer en revolutionerende behandling, der kan hjælpe med at løse dine seksuelle problemer. Denne innovative metode stimulerer naturligt væksten af nyt væv og øger blodgennemstrømningen, helt uden risiko for allergiske reaktioner. P-shotten er næsten smertefri efter lokalbedøvelse og gør det muligt for dig at være ind og ud af klinikken på under en time. Du kan hurtigt vende tilbage til din hverdag og, i de fleste tilfælde, straks genoptage dit sexliv og nyde de forbløffende resultater.
Vi anbefaler, at P-shotten kan bruges sammen med medicin til forbedring af erektionen for en ekstra effekt.
P-Shot® stimulerer heling hos mænd med erektil dysfunktion og andre seksuelle problemer. P-Shot er en regenerativ terapi, der bruger vækstfaktorer i dit blod til at stimulere helingsprocessen i din penis. Det er en ikke-invasiv procedure, der ikke kræver operation, og patienter kan vende tilbage til almindelige aktiviteter, herunder samleje, inden for samme dag som deres behandlingssession.

Hvordan virker P-Shot®?

P-Shot® bruger blodpladerigt plasma (PRP) til at fremme heling inde i penisvævet og blodkarrene. Blodplader findes naturligt i blodbanen og kan udvindes fra kroppen til blodplasma. De producerer kollagen i kroppen, som stimulerer vævsreparation i muskler, led og knogler. Så ved at have en koncentreret mængde blodplader i plasma, kan vi injicere PRP i din penis for at stimulere vævs- og nervereparation.

Hvad er fordelene ved at få P-Shot®?

Når sundt væv vender tilbage til din penis, kan du opleve flere fordele, herunder:

• Forbedrer erektil dysfunktion
  • Forbedrer erektionens kvalitet og sensation
  • Hjælper med venøs lækage
  • Reducerer for tidlig sædafgang
  • Forbedrer mandlig orgasme
  • Hjælper med Peyronies sygdom
  • Hjælper med lichen sclerosus
  • Kan forlænge eller fortykke penis
  • Forbedrer generel seksuel funktion og præstation

Forberedelse til PRP-injektion:

• Før du får en PRP-injektion, er der nogle forholdsregler, du skal tage:
  • Tre uger før: Stop med at tage steroidmedicin.
  • En uge før: Undlad at tage ibuprofen, aspirin eller NSAIDs. Stop med at tage antikoagulantmedicin.
  • Dagen før: Drik rigeligt med vand, spis godt, og få en god nats søvn.
  • På dagen: Hold dig hydreret og spis et fuldt, nærende måltid.

Hvordan udføres behandlingen?

P-Shot er en ikke-invasiv behandling, der er relativt behagelig og tager omkring 45 minutter. Den udføres af en speciallæge i urologi, der er registreret og autoriseret af Styrelsen for Patientsikkerhed.
Når du ankommer til klinikken, tages en blodprøve af dit blod, som derefter centrifugeres i en centrifugemaskine. Denne proces koncentrerer de helbredende komponenter i dit blod til blodpladerigt plasma (PRP).
Hos Midase Clinic anvender vi et velkendt FDA- og CE-certificeret system, der benytter en steril dobbelt- spin-teknik under centrifugering til at skabe blodpladerigt plasma (PRP) med en øget koncentration af blodplader. Blodplader frigiver vækstfaktorer, som spiller en afgørende rolle i vævsheling. PRP produceret
ved hjælp af vores total sterile dobbelt-spin-teknik er fri for røde blodlegemer og granulocytter, herunder neutrofiler, som er forbundet med betændelse. Denne avancerede teknik koncentrerer effektivt blodplader op til 12 gange over udgangspunktet og reducerer neutrofilkoncentrationen med op til 98,9 %, hvilket ikke kan opnås med en enkel spin-teknik.
Lægen vil påføre en lokalbedøvelse, for at minimere så meget smerte som muligt, da det er et følsomt område. Lægen injicerer PRP’en i behandlingsområdet: Efter at have påført en lokalbedøvelse, vil lægen injicere PRP’en direkte i din penis ved hjælp af en lille nål til at regenerere muskelvæv og blodkar, på hvilket tidspunkt den naturlige helingsproces begynder. Generelt er mange patienter i stand til at gå hjem inden for en time efter deres behandlingssession og genoptage almindelige aktiviteter senere på dagen.
Der er ingen nedetid, og du kan begynde at have sex samme dag.

Hvad er komplikationerne ved P-shot behandling?

PRP-injektion i penis har ingen alvorlige komplikationer.
Der kan være mindre bivirkninger som:

• Let smerte på injektionsstedet
  • Hævelse på injektionsstedet (hæmatom)
  • Blå mærker på injektionsstedet
  • Infektion kan ses i sjældne tilfælde.

Hvornår kan man se resultater fra P-Shot®?

Nogle patienter oplever øjeblikkelige resultater efter at have modtaget en P-Shot®-injektion; dog kræver mange patienter mere tid, før de ser deres ED-symptomer aftage. De fleste patienter har brug for omkring tre til fire uger for at bemærke væsentlige ændringer i deres seksuelle velvære, med den længste ventetid for patienter på tre måneder. Husk på, at kroppen bruger PRP som en katalysator for vævsregenerering, men i sidste ende kan dette variere fra patient til patient, hvor lang tid det vil tage for kroppen at hele. Det kan være en fordel at have flere behandlingssessioner for at fremme regenerering i din krop.

Alle behandlinger udføres af Speciallæge i urologi.

Alle disse behandlinger kræver en lovpligtig konsultation hos klinikkens Urolog. Hvor I vil diskutere behandling, efterbehandling samt hvad du kan forvente af din behandling.

P-SHOT 5.500 KR

* KOMBI BEHANDLING BOCOX + P- SHOT 9.000 KR